27.2.2012 | Kirjoittanut

Tiedot esille ja hyvä tunnelma

 

Antoisan fiiliksen palaveriin toi avoimuus ja suorapuheisuus. Asiakas kertoi suoraan tunnuslukuja ja tarvittavia tietoja. Siinä ei tarvinnut tuhlata energiaa tulkintaan ja arvailuun. Jos näin ei ole niin kyllä myyväosapuoli saa myös katsoa peiliin, että menikö nyt kaikki ihan oikein.

Tämän tyyppinen avoimuus on hedelmällisintä molemmille osapuolille. Olimme samalla puolen pöytää kuitenkin niin, että osapuolet tiesivät roolinsa ja suuntansa. Tiedon antaminen vapauttaa turhasta puristamisesta ja jäykkyydestä. Tieto on ikään kuin “pöydällä”, josta ammennetaan yhdessä tarvittavat elementit, joista jalostetaan sopivimmat ratkaisut ja jatkotoimenpiteet.

Hyvässä asiakassuhteessa avoimuus ja rehellisyys saavat aikaan mainion fiiliksen, joka tuottaa tulosta. Sama toimii myös missä tahansa ihmissuhteessa.

Kiitos Hämeenlinna.

Jaa
FacebookTwitterLinkedIn
Jaa
FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin
Artikkelin kategoriat

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

(*)

On se video kyllä tehokas, tarvitsetko videotuotannossa apua?

Nimi (*)

Puhelinnumero (*)